6 СЪВЕТА ЗА ПРОДАЖБИ ЧРЕЗ СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ ( Facebook, Instagram)


С наближаването на празниците - и настъпването на Нова година след това - е време да се замислим за продажбите на нашата стока. 

Въпреки че задачата може да изглежда доста плашеща, помислете за използването силата на социалните медии. С онлайн продажбите и промоциите, които увеличават популярността си в дигиталната ера, е важно да следвате няколко основни правила. Когато се използват правилно, социалните медии създават безпроблемна реализация, усилваща вече доказаните ви продукти и създават по-големи печалби.


Макар да изглежда непосилно, ето няколко полезни съвета, които ще ви помогнат да увеличите продажбите през социалните мрежи.

image

1. Създайте стратегия

Социалните медии работят най-добре, когато се използват последователно. Това означава, че не можете да създадете акаунт или да публикувате седмицата преди продажбата и да очаквате да видите изключителни резултати и наплив от клиенти. Обмислете вашите цели за цялата година. Опитвате ли се да превърнете приятелите в социалните мрежи в купувачи или просто се опитвате да генерирате повече приятели? Това са важни неща, където да насочите усилията си за социален маркетинг. Facebook е задължително, но не забравяйте за Instagram. Instagram има 1 милиард месечни потребители и не бива да се изрязва, дори ако по-голямата част от аудиторията ви е във Facebook; следващото поколение вече използва Instagram и е важно да присъствате поне на двете платформи.


image

Ако вече имате поне страница във Facebook, чудесно (не личен профил)! Начин да я освежите е да се уверите, че информацията за контакт е актуална. Начин да придадете повече тежест на страницата си е да добавите историята на фермата си в биографията и да създадете нова  снимка на профила. За сезон на продажба можете дори да промените изображенията на профила си, за да привлечете вниманието към продажбата си. За да сте сигурни, че вашите Facebook и Instagram акаунти са свързани, можете да свържете Instagram профила на фермата ви в настройките. Това създава споделяне с едно кликване до двете налични опции и прави живота ви много по-лесен.

image

3. Създайте събитие (event) във Facebook

След като датата за продажбата на вашата стока се уточни, посочете го във Facebook като събитие. Можете да създавате събития чрез вашата бизнес страница във Facebook и дори да създавате множество събития наведнъж. Това дава на хората информация за събитието и ви позволява да получите броя на хората, които имат сериозен интерес. Можете също така да предоставите актуализации на тези, които се интересуват. Така при по-сериозен интерес може да завишите леко цената или пък обратното без да губите време в мислене и предположения за интереса към стоката. 

image

4. Реклама в социалните медии

Не забравяйте да се консултирате с експерт по рекламата във Facebook, преди да натиснете примамливия бутон за увеличаване на хората, които да достигне вашата стока. Те определено могат да ви помогнат да насочите правилната аудитория в по-голям мащаб - но никой няма по-добра представа за аудиторията от вас, така че не забравяйте, че съвместната работа е ключова.

image

5. Взаимодействайте, бъдете активни

Ангажирането ви повишава публикациите ви и раздвижва социалните медии. Да отговаряте и харесвате всички съобщения и коментари, да отговаряте на въпроси и да публикувате, така можете да увеличите ангажираността си и да получите повече гледания върху съдържанието си безплатно.

image

6. Наемете някого за дните в които ще продавате

Това си струва всяка стотинка. Ще можете да забавлявате клиентите и да се грижите за всичко останало във фермата, което се появява и може да бъдете сигурни, че вашето присъствие генерира 100% внимание от хората в деня на продажбата. Популярни социални идеи за деня на продажбата могат да бъдат да е пуснете на живо във Facebook, Instagram истории, показващи напредъка на продажбите, публикации с ваши доволни клиенти и разбира се, няколко лични, семейни или фирмени снимки.


Обадете ни се